mandag den 12. juni 2017

WHAT DO YOU WANT TO SEE?

Hvad vil i gerne se her på bloggen? 

Jeg vil meget gerne have en dialog med jer, som læser med her på min blog. Jeg vil meget gerne høre hvad i gerne vil læse her på bloggen, og det må være alt i verden, I kan skrive af ideer. Og i skal ikke føle at det skal være med mode at gøre bare på grund af min blogs navn. 
Glæder mig til at høre fra jer 💗

What would you like to see here on the blog?


I'd love to have a dialogue with you, as a reader with here on my blog. I'd love to hear what you want to read here on the blog, and it can be everything in the world you can write ideas. And do not feel that it should be the fashion to do just because of my blogs name. 
Looking forward to hearing from you 💗


8 kommentarer:

  1. Jeg følger med på din Instagram og der ligger du billeder op når du bager. Jeg vil gerne se nogen af opskrifterne, da det ser vildt lækkert ud ��

    SvarSlet
  2. Træner du? Jeg vil meget gerne høre om din fitness rutine og hvad du gør for at holde dig sund. :-)

    SvarSlet
  3. Jeg ville elsker at læse mere om din livsstil.:-* Hvad du laver med veninder og familie. Gode steder at spise, eller hvis du har været på tur. Hvad godt det lige var en del men elsker at følge med her :-* :-D

    SvarSlet
  4. Gode tips om at pakke outfits og hvor de er gode til - lidt alla dette:
    http://fashioniskatrineslife.blogspot.dk/2016/07/a-summer-day-pleasant-morning.html
    http://fashioniskatrineslife.blogspot.dk/2015/07/pack-your-suitcase-part-1.html
    http://fashioniskatrineslife.blogspot.dk/2015/07/pack-your-suitcase-part-2.html

    Det har med mode, men jeg kan så godt lide at man kan bruge det i det rigtige liv!

    SvarSlet
  5. Jeg kan helt vild godt lide den anbefaling med bio Oil, så noget mere alla det :-*

    SvarSlet
  6. Kan se på din instagram at du løber meget! Har den en træningsplan du følger eller hvad??

    SvarSlet
  7. Mange tak for alle de fine forslag!
    Knus Katrine

    SvarSlet
  8. Mange tak for alle de fine forslag!
    Knus Katrine

    SvarSlet