søndag den 7. maj 2017

TRENDS & DIRECTIONS

I går fik jeg svar på min eksamensopgave om Trends & directions, noget som jeg virkelig går op i og har mit hjerte nær og som jeg bruger hverdag både her på bloggen og mit arbejde! Derfor arbejdede jeg hårdt for den opgave og havde meget høje forventninger til mig selv. Det endte dog også ud med at jeg fik et 12 tal, noget jeg ellers ikke går og råber højt om, men jeg vil vis jer at hårdt arbejde belønner sig! Så jeg kan roligt sige jeg ved hvad der rør sig ❤

Yesterday I received answers to my exam paper on Trends & directions, something I really care and have my heart and which I use everyday, both here on the blog and my work! That's why I worked hard for that task and had very high expectations for myself. It also ended up getting a 12th, something I do not otherwise go and shouting loudly, but I want to show you that hard work rewards! So I can say I know what's going on ❤



Ingen kommentarer:

Send en kommentar