lørdag den 25. februar 2017

ASK ME

Her kommer alle spørgsmål med svar som, I spurgte mig om i indlægget Ask me anything! 
  Here comes all questions with answers like, you asked me about in the post Ask me anything!


Hvor gammel er du? Jeg fylder 19 år i dag, den 25. februar. 

Hvor gammel er din forlovede? Sune min forlovede blev 26 år gamle i december. Husk aldre er bare et tal ❤

Hvordan møde du din forlovede? Jeg mødte Sune på det skolehjem jeg boede på i Esbjerg, hvor han også boede på. 

How old are you? I turns 19 today, 25 February.

 How old is your fiancee? Sune my fiance became 26 years old in December. Remember age is just a number

 How do you meet your fiancé? I and Sune met at the schoolhome I stayed at in Esbjerg, where he also lived at.





Går du op i sundhed og fitness? Ja det gør jeg! Jeg elsker at lave sund mad og der ud over træner jeg og løber jeg 2-5 gange om ugen. Jeg har også et aktiv job. Så ja det gør jeg, også på grund af ens egen fremtid. 

Laver du andet end at blogge i din fritid? Som I kan se oven over træner jeg, der ud over bruger  jeg meget tid med familie og venner. 

 Hvad laver du til hverdag? Går du i skole eller har du arbejde? Jeg har en elevplads hos Sinnerup i Viborg, hvor jeg er ved at uddanne mig til isenkræmmer. Jeg er super glad for at være der og min uddannelse!

Do you do health and fitness? Yes I do! I love to cook healthy food and in addition I train and I run 2-5 times a week. I also have an active job. So yes I do, also because of one's own future.

 Are you doing anything other than blogging in your spare time? As you can see above I train, besides that, I am use much time with family and friends.

 What do you do everyday? Do you go to school or do you work? I have an apprenticeship with Sinnerup in Viborg. I am super happy to be there and my education!

 
Må vi se dine gaver? Ja i må gerne, der kommer et indlæg, i den nærmest fremtid!

 Må vi høre historien om din blog? Ja det kan du tro, jeg har planlagt et indlæg hvor jeg fortæller om hvorfor den er startet, erfaring og meget andet! Den kommer også i den nærmest fremtid!

 May we see your gifts? Yes you can, there will be a post in the nearst future!

 Do we hear the story of your blog? Yes you can, I have planned a post where I talk about why it was formed, experience and much more! It also comes in the nearst future!

 Jeg håber det var svar nok på jeres spørgsmål og at i har en god weekend!
 I hope it was enough of an answer to your questions and to have a good weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar