søndag den 1. januar 2017

NEW YEAR'S EVE OUTFIT 2016

 2016 var den år jeg blev 18 år, fik kørekort, lejlighed og blive færdig på Rybners Handelskole med de bedste karakter, et studielegat og super fine ord med på vejen. Jeg startede på min elevplads den 1. august og den 13. september, som jeg også skrev i går, gik min kæreste ned på knæ. Alt i Alt var 2016 det bedste år, og derfor vil jeg også starte 2017 med mit sidste outfit i 2016.
Jeg havde en fantastisk aften med de bedste mennesker og jeg håber at I havde en rigtig god aften!

GOD NYTÅR!

2016 was the year I turned 18, got a driving license, the opportunity to finish in Rybners Trade School with the best character, scholarship and super fine words to you. I started my apprenticeship 1 August and 13 September, as I wrote yesterday, my boyfriend went down to his knees. Overall Everything was in 2016 the best year, and therefore I will also start in 2017 with my last outfit in 2016.
I had a wonderful evening with the best people and I hope you had a great evening!

HAPPY NEW YEAR!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar