lørdag den 24. december 2016

COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 24. DECEMBER

 December 24th-IT IS NOW!!
 
 
Så er det i aften at det hele gør løs i de små hjem rundt omkring i Danmark. I dag vil jeg kun gøre det jeg nyder! Jeg elsker at lave mad og det skal jeg helt sikker hjælpe med til. Ellers vil jeg nyder min familie og tage en smut i kirken med min mor. I får lige et billede af juletræet vi pyntet i går da vi kom hjem til mine forældre. Derefter hyggede vi med æbleskiver og julemusik.
Også er der hvis kun en ting tilbage!
 
 

GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE!

💖❤💖

 

Today, I only do what I enjoy! I love to cook and I am definitely sure help. Otherwise, I enjoy my family and take a head to church with my mother. I get a picture of the Christmas tree we decorated yesterday when we got home to my parents. Then we had a good time with fritters and Christmas music.
Also there if only one thing left!

 

MERRY CHRISTMAS TO YOU ALL!

💖❤💖

3 kommentarer:

  1. Vil du ikke lave en indlæg om hvad du har fået til jul?��

    SvarSlet
  2. Ja det synes jeg også er en god idé med et indlæg om hvad du har fået til jul ♡

    SvarSlet
  3. Så er der et indlæg om hvad jeg fik til jul klar♡
    Katrine

    SvarSlet