torsdag den 1. december 2016

COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 1. DECEMBER

December 1st - 23 days back

Så kom dagen, som mange har ventede på. Og det betyder også at det er i dag, at den første indlæg i min julekalender starter. Den første indlæg vil jeg gerne dele lidt billeder af mit julepynt for at inspirer jer, men for mig er denne jul også noget særlig, da det er første år jeg ikke bor hjemme og selv skal stå for pyntning af mit hjem.   

So come the day that many have waited for. And it also means that it is today that the first post in my Advent calendar starts.The first post I want to share some pictures of my Christmas decorations to inspire you, but for me this Christmas something special as it is the first year I do not live at home and are managing the decoration of my home.



















Glædelig jul fra mig ❤
Merry Christmas from me❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar