lørdag den 31. december 2016

BEST OF 2016

Endnu et år er snart gået, og 2016 har været det vildeste år for mig! Og jeg vil takke jer for at være en del af mit fantastiske eventyr! 2016 har været det bedste år!

Another year is almost gone, and 2016 has been the craziest year for me! And I want to thank you for being a part of my amazing adventure! 2016 has been the best year!

BEST BLOG POST: Det blogindlæg I bedst kunne lide er BEACH HOLIDAY og i kan læse eller genlæse den HER.

The blog post you liked the most is BEACH HOLIDAY and read or re-read it HERE.

BEST TREND: I år er jeg bare blevet mere og mere glad for Loafers-trenden, og jeg har selv investeret i par i læder. De er så behagelige at have på og jeg kan have dem på en hel dag på arbejdet!

This year, I just become more and more fond of Loafers trend, and I have even invested in pairs in leather. They are so comfortable to wear and I can have them for a whole day at work!



BEST JEWELLERY BUY:  Det er min forlovelsesring! Det er godt nok ikke mig der har købt den, men min forlovede, som gik ned på sin knæ den 13. september og Sune havde sørgede for at gør min dag perfekt!

It's my engagement ring! It is good enough not me who bought it, but my fiance, who went down on his knees on September 13. and Sune had made sure makes my day was perfect!




BEST FURNITURE BUY: Den 1. juni modtog vi nøglen til vores lejlighed, og derfor skulle der lidt nyt til. Jeg købte den gyngestol I Sinnerup, og er helt vildt glad for den. Du kan finde den HER.

On June 1st, we received the key to our apartment, and therefore have a little news for. I bought the rocking chair I Sinnerup, and is totally happy for it. You can find it HERE.



BEST MEMORY: Det bedste minde efter at blive forlovet var at blive færdig på Rybners Handelskole! Jeg er så stolt af hvad jeg opnåede der og i Esbjerg! Her er et (dårligt) billede fra min sidste eksamen. 

 The best memorial to become engaged was being finished on Rybners Trade School! I am so proud of what I achieved there and in the Esbjerg! Here is a (bad) picture from my final exam.


HAPPY NEW YEAR TO YOU ALL❤❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar