søndag den 25. september 2016

SCANDINAVIAN ISLAND MAGIC - STOCKHOLM

Siden sidst er der sket et stor ting i mit liv! Min kæreste gik ned på knæ, den 13. september og havde sørgede for at gør min dag perfekt. 

Since last time there has been a big thing in my life! My boyfriend went down on his knees, 13 September and had made sure that my day was perfect.

Vi har aldrig været ude at rejse sammen alene og har heller ikke efterårsferie i år, men derfor må man gerne drømme sig væk. Jeg vil gerne have ham med til den skandinaviske ø-magi, Stockholm, da jeg altid har elsket den skandinaviske natur, kultur og alt andet! 

We've never been out to travel alone and has not Autumn holidays this year, but why should you like to dream away. I want to have him to the Scandinavian island magic, Stockholm, as I have always loved the Scandinavian nature, culture and everything else!







Husk at holde dig opdateret på rabble.dk.
Og følge med på deres instagram: @RabbleOfficial
Remember to keep you updated on rabble.dk.
And follow their instagram: @RabbleOfficial

This post is in partnership www.rabble.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar