søndag den 15. maj 2016

SUMMERPARTY

I maj måned er det højsæson for festlige lejligheder, som for eksempel bryllupper, konfirmationer, barnedåb, navngivning, afsluttende skolegang med mere. Og når jeg skal vælge et klassisk og festlig outfit, væger jeg dele som jeg kan bruge bagefter som et sæt eller med noget andet i mit tøjskab. Inden jeg shopper mit outfit tjekker jeg www.rabble.dk ud for at se om der er nogen gode tilbud.
 
In the month of May is the peak season for festive occasions, such as weddings, communions, christenings, naming, finishing schooling and more. And when I have to choose a classic and festive outfit, wicks I share that I can use later as a set or with anything else in my wardrobe. Before shopper my outfit I check www.rabble.dk out to see if there are any bargains.
 
Jumpsuit//800 DKK, Bag//400 DKK, Shoe//400 DKK.
 
 
 
 
Husk at holde dig opdateret på rabble.dk.
Og følge med på deres instagram: @RabbleOfficial
Remember to keep you updated on rabble.dk.
And follow their instagram: @RabbleOfficial

This post is in partnership www.rabble.dk 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar