tirsdag den 24. maj 2016

SUMMER WISHES

 Vi går meget snart ind i sommer månederne, og derfor skal der lidt nyt til! Jeg har fundet tre ting jeg ønsker mig og derud over har jeg endda fundet et par gode rabatter frem i samarbejde med Rabble.dk. Husk du altid kan tjekke Rabble.dk for super gode rabatter og de har det på næsten alt! Det er tre ting som er klassiske og som jeg ved jeg ikke bare lige jeg bliver træt af.

We are very soon going into the summer months and therefore there is Little something new! I have found three things I want and additionally, I have even found a few good discounts up in cooperation with Rabble.dk. Remember you can always check Rabble.dk for super good discounts and they have it on almost everything! These are three things that are classic and I know I will not get tired of.

Sunglasses//1.100 DKK
 

 
 
 
 
Sandal//1.650 DKK
 
 
Trousers//180 DKK
 
 
Husk at holde dig opdateret på rabble.dk.
Og følge med på deres instagram: @RabbleOfficial
Remember to keep you updated on rabble.dk.
And follow their instagram: @RabbleOfficial

This post is in partnership www.rabble.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar