tirsdag den 3. maj 2016

FAVORITES FROM THE INTERNET

 Når jeg skal shoppe online, bruger jeg personligt meget lang tid på at finde rabatkoder på nettet, så Rabble er det oplagte sted at tjekke. Jeg har også af den grund tilføjet Rabble til min “Favoritlinje” på min computer. Så sikrer jeg mig at jeg får den bedste pris, når jeg shopper.
 When I need to shop online, I use personally very long time to find coupons online, so Rabble  is the obvious place to check. I also for the reason Rabble  added to my "Favorite Line" on my computer. So I make sure that I get the best price when I shopper.
Jeg kan rigtig godt lide ASOS, og jeg plejer at gå Rabble. I dag har jeg fundet tre super basis ting her til sommer.

I really like ASOS, and I usually go Rabble. Today I found three super basic things this summer.
Skirt//300 DKK

Shirt//330 DKK

Blazer//400 DKK.

Nu når min kæreste og jeg skal flytte sammen til sommer skal vi ud og finde nogen ting til at skabe et hjem. Her er tre af mine fauritter fra Ellos, og lige nu kan du i gennem Rabble få op til 40%.

Now when my boyfriend and I have to move along this summer we are going to find some things to create a home. Here are three of my fauritter from Ellos, and right now you can in through Rabble get up to 40%.
Chair//2.000 DKK

Stool//300 DKK
Lamp//600 DKK



Jeg ønsker mig disse tre par basis sko fra Spartoo, og lige nu kan du finde en masse rabatkoder i gennem Rabble.

I want these three pairs of shoes base from Spartoo and right now you can find a lot of discount codes through Rabble.

Shoe//500 DKK
Shoe//505 DKK
Shoe//500 DKK


Husk at holde dig opdateret på rabble.dk.
Og følge med på deres instagram: @RabbleOfficial
Remember to keep you updated on rabble.dk.
And follow their instagram: @RabbleOfficial

This post is in partnership www.rabble.dk 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar