torsdag den 19. maj 2016

A NEW SERIES

 
Som jeg skrev i tirsdag, skal jeg flytte sammen med min kæreste, og i vores søgende på de perfekte ting til vores kommende hjem. I det at har jeg fundet ud af hvor svært det er at holde styr på hvad man har, og hvad man mangler, er jeg kommet op med en ide! Hver fredag i den næste stykke tid vil der komme med en ny serie her på bloggen, og den starter i morgen! Jeg glæder mig at vise jer hvad det er.
Knus herfra!
 
 
As I wrote in Tuesday should I move in with my boyfriend, and our seeking the perfect thing for our upcoming home. After that I found out how hard it is to keep track of what you have and what you lack, I have come up with an idea! Every Friday in the next little while will come with a new series here on the blog, and it starts tomorrow! I am pleased to show you what it is.
Hugs from here!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar