mandag den 6. april 2015

MY LOVETAG

 Den 25. februar havde jeg fødselsdag og har fik jeg en gave som betyder alt for mig! Det har været mit største ønske i et stykke tid og jeg har også skrevet et indlæg om den her.
 De to Lovetags er K og M. K for min lillebror Kristoffers navn og M for min lillebror Mikael. Og den betyder alt for mig og jeg har haft den på hver dag siden. Det er en af de smykker der betyder allermest for mig fordi den kommer fra et par drenge som jeg elsker!

On February 25, I had birthday and I got a gift that means everything to me! It has been my greatest wish for a while and I have also written a post about it here.
 The two Love Tags are K and M. K for my younger brother Kristoffer's name and M for my younger brother Michael. And it means everything to me and I've had it on every day since. It is one of the jewelry that means most to me because it comes from a couple of boys that I love!


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar