lørdag den 31. januar 2015

JANUARY FAVORITES


Som noget nyt på bloggen vil jeg den sidste dag i hver måned lave en indlæg om min favoritter fra den måned.

As something new on the blog, I the last day of each month, make a post about my favorites from the month.



Neglelakken Sole mate fra Essie og min klar neglelak fra Maybelline New York er perfekte sammen! Holdbarheden er så godt og kan holde helt fint i 7 dage. Jeg har ikke haft andet på neglene i hele januar måned.  

The nail polish Sole mate from Essie and my clear nail polish from Maybelline New York are perfect together! The shelf life is so good and can keep perfectly fine for 7 days. I have not had anothernail polish on my nails in the entire month of January.


Disse smykker har jeg haft på HVER dag! Mit ur er fra Pandora, min rabbit foot ring er fra Jane Kønig samt min perleørering og horn, min Geo Jensen marguerit ring og resten er ukendt.

These jewelry I have had at EVERY day! My watch is from Pandora, my rabbit foot ring is from Jane Kønig and my pearl earring and horns, my Geo Jensen daisy ring and the rest is unknown.


Penselen (no. 114) fra Nilens Jords Black Diamond serie, og solskinspudder med navn Shimmer Powder også fra Nilens Jord har givet min hud mere liv har i den kolde tid.

The brush (no. 114) from the Nile Earth Black Diamond series, and bronzer with name Shimmer Powder also from the Nile Earth has given my skin more life in the cold period.


Matas skrubbe maske har jeg brugt hver søndag siden jul og har gjort min hud så fint! Masken har små slibekorn, som nænsomt sliber de døde overhudceller og andre urenheder væk og gør huden blød, glat og smidig. Der er tilsat vitamin B3 som mindsker urenheder.

Matas scrub mask I have used every Sunday since Christmas and have made my skin so fine! The mask has small grit gently grinds the dead overhudceller and other impurities away and makes skin soft, smooth and supple. There is added vitamin B3 that reduces impurities.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar