torsdag den 25. december 2014

WHAT I GOT FOR CHRISTMAS 2014

Jeg her fået de mest fantastiske gaver i år og nogen virkelig brugbar nogen! Jeg er så taknemlig for gaverne og der er igen der skal byttes i år så det er skønt! Jeg håber at i har haft en fantastisk aften i går og fået nogen gaver som kan bruges.
 
 Af min dejlig forældre fik jeg en perle ørering og en horn ørering fra min ynglings designer Jane Kønig. EN blush pensel (no. 114) fra Nilens Jords Black Diamond serie, og en solskinspudder med navn Shimmer Powder også fra Nilens Jord. 
 
 Min lillebror Kristoffer er sådan en dygtig dreng med værktøj i sine hænder, og i år har han lavet en super fin skærebræt til mig i Egetræ og så har han være ude at købe en klar neglelak fra Maybelline New York (no. 25)
 
 Af min anden lillebror, Mikael, fik jeg neglelakken Sole mate fra Essie. Den har en super fin farve har til vinter.
 
 Af de en par bedsteforældre fik jeg et skålesæt af Mettes Blomsterberg, et juletræsophæng fra Georg Jensen og fire steak knive fra mærket Fontignac.
 
Af min anden hold bedsteforældre og min moster, onkel og fætter og kusine fik jeg et Margrethe skålesæt og en Peel Off Mask fra JorgObé.    
 
Af min kusine fik jeg en mascara og en eyeliner fra Rimmel. Og det glæder jeg mig til at prøve af.
 
 Og disse gaver er fra mit arbejde.
 
Jeg var så heldig at finde mandlen i år og fik disse fine og brugbare gaver.
 
The images is my Christmas presents this year and they are so amazing and I hope you've got some good gifts.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar