onsdag den 3. december 2014

COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 3. DECEMBER

December 3rd - 21 days back
 
 
I dag gik jeg rundt og tænkte på hvad er julen endelig for en størrelse for mig og kom frem til dette svar:
Julen for mig handler om minder og traditioner! I min familie har vi nogen faste traditioner som vi har gjort lige siden jeg kan huske og sådan skal det også være! Det kan fx være at vi altid får risengrød dagen inden 1. december så nissen kunne få noget når han stod op. Minderne kommer i billedet på den måde fx at på vores juletræ (ses ovenover fra sidste år) er fyldt med ting mine brødre og jeg har lavet helt tilbage til børnehavetiden og de ting som kommer på tale når men ser nogen bestemte ting.
Husk at julen er hjerternes fest og at alle folk er så glade. (hvis de ikke er stresset over julegave og alt det der) Nyd det og elsk dine næste!
 
Today I went around and think about what Christmas is for me and came up with this answer:
Christmas for me is all about memories and traditions! In my family, we have some firm traditions as we have done ever since I can remember and it is how it should be! It might be that we always get rice pudding day prior to December 1st as the elf could get something when he stood up. The memories come into the picture in this way, for example, that on our Christmas tree (seen above from last year) is filled with things my brothers and I have made back to the nursery class and the things that come into question once but see no particular things.
Remember that Christmas is the festival of hearts and that all people are so happy. (if they are not stressed about Christmas and all that) Enjoy it and love your next one!
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar