tirsdag den 2. december 2014

COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 2. DECEMBER

December 2nd - 22 days back

I dag fik jeg købt de to første gave, nemlig til mine brødre. Jeg købte også noget til mig selv i H&M.. Ups!! Når men derfor tænkte jeg at jeg kunne lave et billede med idéer til hvad i kan give jer far, bror, kæreste eller vennen.. I kan se billedet nedenunder.
Er i begyndt at købe gaver?
 
Today, I bought the first two gift for my brothers. I also bought something for myself in H&M.. Oops!! When therefore, I thought that I could make a picture with ideas for what you can give you dad, brother, boyfriend or friend .. I can see the image below.
Is beginning to buy gifts?


T-shirt from H&M//80 DKK, T-shirt from H&M//80 DKK
 
 
Bracele//400 DKK, Cap//300 DKK, Headset//550 DKK, DVD//170 DKK, FIFA 15//430 DKK, Watch//130 DKK, Socks//80 DKK, Deo//50 DKK,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar