onsdag den 31. december 2014

BEST OF 2014

Jeg takker jer alle for at have deltaget i mit eventyr her i 2014 – og jeg håber, at I vil fortsætte rejsen sammen med mig i 2015.

 I thank you all for taking part in my adventures here in 2014 - and I hope you will continue the journey with me in 2015.
  
BEDSTE SKOKØB: Siden september har jeg boet i min sko fra Vagabond. De giver mig den ekstra højde og så er de bare så behagelige at have på.  

Best pair of shoes I bought.

 
BEDSTE TREND: For mig har det nok været de store sorte hatte som jeg elsker. Jeg fik selv købt en og tror mig jeg har rocket den mange gange. Jeg synes det giver lidt ekstra til ens outfit. 

Best trend in 2014 for me.
 
 
BEDSTE SMYKKEKØB: Mit bedste smykkekøb er helt sikker min rabbit foot ring til 950 DKK. Det er et sammenarbejde mellem min ynglings designer Jane Kønig og min ynglings blogger som står bag bloggen VILDE KANINER og ringen kan købes Her
 
Best piece of jewelry I bought.

 
BEDSTE INDLÆG: Den indlæg I bedst kunne lide er den der hedder GULD & BADESANDALER som i kan læser Her.

Best blog posts.
 
 
BEDSTE SHOT: Jeg er ikke særlig fotogen, men der et outfitbillede jeg elsker og som jeg synes blev så godt! Indlægget til billedet kan du læser Her.

Best photo of me
 
 

HAPPY NEW YEAR TO YOU ALL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar