mandag den 24. november 2014

COUNTDOWN TO CHRISTMAS - PLAN


Sidste år så jeg denne her video i starten af september og så fik jeg en fed ide! Jeg vil lave COUNTDOWN TO CHRISTMAS! En Julekalender hvor jeg giver dig som læser en masse råd og julehygge på bloggen. Jeg vil gentage succes fra sidste år og igen den første december og frem til juleaften lave et indlæg om noget jeg synes er relevant. Og efter juleaften vil jeg selvfølgelig lave indlæg om famillejulefrokoster, nytårsaften og mine gave. Så det er min plan for december. Er i klar til julehygge?

Last year I saw this video here in early September and then I got a great idea! I want to make COUNTDOWN TO CHRISTMAS! An Advent calendar where I give you, the reader a lot of advice and Christmas atmosphere on the blog. I will repeat the success from last year and again on December 1 until Christmas Eve make a post about something I think is relevant. And after Christmas, I ofcause make post about family Christmas parties, New Year's Eve and my gift. So that's my plan for December. Are you ready for Christmas cheer?

LOVE KATRINE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar