søndag den 7. september 2014

TWO YEAR AS A BLOGGER

 
Det er i dag 2 år siden jeg første gang lagde et indlæg her på min blog og det er 2 år siden at jeg kunne sige at jeg var en blogger. Bloggen her har givet mig så meget glæde og det bedste ved det hele er at jeg kan se at jeg har udviklet mig så meget i gennem det hele.
Som person har jeg blevet en meget stærkere skriver og fundet ud af hvad jeg vil skrive om. Jeg er så taknemlig for alt den ris og ros jeg har fået for gennem de to år ellers ville jeg ikke være hvor jeg er nu.
Og jeg kan kun takke jer så tak!
 
It is now two years since I first put a post here on my blog and it's been 2 years since I could say that I was a blogger. The blog here has given me so much joy and the best part is that I can see that I have developed so much through it all.
As a person I have become a much stronger writing and found out what I want to write about. I am so grateful for all the good and bad comments I have received for the two years otherwise I would not be where I am now.
And I can only thank you so thank you!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar