tirsdag den 17. juni 2014

ON MY MIND

 
 
Sunglasses//2710 DKK, Visor//100 DKK, Bikini Bra//1210 DKK, Bikini Brief//935 DKK,
 
Nu nærmere sommerferien sig med hastige skridt for mig. Efter min sidste eksamen på fredag, som slutter 08.50 går jeg på sommerferie, og det glæder jeg mig til! I den anledning vil jeg også gerne sige mange gange undskyld for ikke at have blogget i denne måned så meget som jeg plager.. Jeg følte bare jeg skulle fokuser på en ting for ikke at blive for stresset og have at for meget om ørerne.
 
 After my last exam on Friday, ending 08:50 I go on summer vacation, and I look forward! On that occasion, I would like to say very sorry for not having blogged this month as much as I pester .. I just felt I needed to focus on one thing not to get too stressed.


LOVE YOU!!


 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar