søndag den 23. marts 2014

THE TRIP GOES TO... BERLIN

I morgen klokken 05:30 tager jeg toget fra Tim til Berlin med klassen. Kufferten er pakket og alt er klar! Noget at læse i, praktisk fodtøj og overtøj, pas osv.
De ting er ALTID godt at have med når du skal ud at rejse.
 
Tomorrow at 05:30 I take the train from Tim to Berlin with the class. The suitcase is packed and everything is ready! Something to read in, practical footwear and outerwear, passports, etc.
The thing is ALWAYS good to have when you are traveling.
 
 
Her er nogen tip som jeg altid bruger når jeg skal rejse.
1. Det er ALTID træls at komme til et par høretelefoner som er sammenfilter.
 
Here are some tips that I always use when I travel.
1. It is ALWAYS annoying to get to a pair of headphones there are like this
 
 
 
2. Gør som der er gjort på billede eller brug en elastik til det. (Kan også bruges til din oplader.)
 
2. Do as made ​​on picture or use a rubber band to it. (You can also be used for your charger.)
 
 
 
 
3. Put din shampoo og andre ting som vil være så træls at få i den torilettaske i en pose.
 
3. Put your shampoo and other things that would be so annoying to get in the torilettaske in a pouch.
 
 
4. En pose til beskidt tøj og undertøj så det ikke ligger med det rene tøj.
 
4. A pouch for dirty clothes and underwear so it is with the clean clothes.
 
 
Jeg håber I kan bruge rådene og at I gælder jer til nogen indlæg om Berlin, hvad jeg har købt osv.
 
 I hope you can use the advice and that you looking forward to you for any posts about Berlin what I bought, etc.

I AM LOOKING FORWARD TO THIS TRIP!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar