torsdag den 13. februar 2014

SHOUT OUT - A BLOG RECOMMENDATION

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære nogle nye blogs at kende, og synes derfor det var oplagt at lave en lille Shout out, hvor du kan vinde en anbefaling af din blog.
Det eneste du skal gøre er:
1. Følge denne blog via Google Friend Connect eller Bloglovin
   2. Skrive en kommentar til dette indlæg med et link til din blog, og kort om hvorfor netop din blog er interessant.

Jeg finder en vinder og ALLE kan være med!
Held og lykke alle sammen!!


8 kommentarer:

  1. Sikke en god idé at gøre! :-)

    Jamen jeg er ejer af bloggen giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk.
    Jeg rykkede for to uger siden over til bloggers delight fra blogspot, så det er lidt som en helt ny start for mig, da jeg har valgt at begynde lidt forfra. Dog stadig med samme navn og header, så det er ikke helt nyt, hihi ;-)
    Ellers så kunne det da være rigtig lækkert med et shoutout, så min nye blog kunne blive set lidt :-)

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak og tak for din kommentar! <3 :)

      Love Katrine xox

      Slet
  2. Hej Katrine! :-D Jeg er lige blevet premium hos bloggersdelight og det betyder at jeg har mistet en del læsere, da nogle ikke har lyst til at læse blog's på bloggersdelight. :-)
    Derfor ville det være helt fantastisk med et shoutout så der kan komme nogle nye læsere til, for det er hårdt at miste så mange læsere, især når man ser på dem som veninder. :/
    Men krydser fingre! <3 Jeg følger din blog nu! :D

    Whittaheart.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal vide at jeg fulgte med dig! <3 Og tak for din kommentar! <3 :)

      Love Katrine xox

      Slet
  3. Hey du spurgte om vi skulle følges? Jeg er så med her. ;)
    Du kan jo også være med på min! <3


    Ihvertfald så har jeg blogget i 3 år, og har helt klart noget at byde på, den blog jeg blogger på nu, er lige opstartet for ca. 2 måneder siden, jeg har utrolig mange gode billeder liggende, så håber jeg kunne komme med her. <3

    http://amorspil.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Følger dig nu og tak for din kommentar :)<3

      Love Katrine xox

      Slet
  4. Hej Katrine.
    Jeg synes du skal vælge min blog fordi at den både er præcis som alle andre men så alligevel slet ikke.. Jeg oprettede min blog da jeg fik angst og tænkte at jeg på den måde kunne komme ud med nogle tanker og evt hjælpe andre hvis de havde nogle spørgsmål og dog synes jeg også at det kunne være spændende at gøre alt det "originale" med tips, tilbud, osv. :)
    http://michellesliv.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet