tirsdag den 18. februar 2014

ANBEFALING AF BIO-OIL

Produktet jeg taler om:
 
 

Resultatet efter en uge. 

Efter den første dag kunne jeg allerede se en forskel. Selvfølelig var de ikke forsvundet eller sket det helt store!
Det er nemt at doser og styrer når det kommer ud af flasken. Nemt at påfører, det absorberes hurtig og så fedter det ikke, plus det dufter godt.
Jeg har brugt det to gange om dag(som der står i brugsanvisningen) i en uge og jeg kan allerede se forandringer så hvordan vil det ikke se ud efter tre måneder.(Som man skal)
Jeg ved ikke om i kan se nogen forskel på billederne, men jeg kan tydeligt se det! Mine ar er knap så røde og fordybninger og buler i aret er i gang med at forsvinde så jeg er lykkelig Jeg vil klart anbefale det og det giver synlige resultater!!! Så hvis du er lige så uheldig som mig med at falde, brande og/eller ar efter urenheder i dit ansigt så vil jeg bruge det!
Jeg vil lave et indlæg igen om ca. tre måneders tid.

Her kan du se den anden indlæg om Bio-Oil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar