tirsdag den 3. december 2013

COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 3. DECEMBER


Den 3. december - 21 dag til juleaften!
I dag er jeg sammen med min bedste veninde.
Hun har også en blog om hendes liv og hvad hun går og lave i hendes fritid.
Vi lavede en lidt underlig video men ja vi havde det hyggeligt!
 

 
Og her er linket til hendes bog: http://lifeasmeeandyou.blogspot.dk/?m=0
Ja og nu når vi snakker om bedste veninder og du ikke ved hvad du skal give til dine nærmeste veninder eller søster endnu så kan du få lidt inspiration her.
Jeg ved ikke hvor meget I giver for men jeg regner ikke med det er for helt vildt mange penge.
Jeg synes personligt at man skal give noget som vil få en betydning for hende.

Mascara fra Matas til 99,95 kr.
Neglelak fra Matas til 31,96 kr.
2-par iPhone 4/4s-cover fra H&M til 39,95 kr.
Øjneskygge fra Matas til 149,95 kr.
Bluse fra H&M til 99,00 kr.
Lipgloss fra Matas til 150,00 kr.
2-par huer fra H&M til 69,95 kr.
Taske  fra H&M til 79,95 kr.
Pudebetræk fra H&M til 39,95 kr.
1D sutsko til £11.99

 

2 kommentarer:

  1. Hold da op i er nogle positive piger med kæmpe smil på læben!! <3
    Katrine du har en fed blog og jeg elsker den!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak for de dejlige ord!
      Knus Katrine

      Slet