søndag den 1. september 2013

SWEATSHIRT



Sweatshirt med tiger $265 - lagarconne.com,  Sweatshirt med fugle $323 - farfetch.com,
Sweatshirt med slofe $105 - yoox.com, Sweatshirt med tern $25 - target.com,
Sweatshirt med heste $65 - jcrew.com, Sweatshirt med logo £30 - hm.com,
Sweatshirt med blondekant £15 - hm.com, Sweatshirt med tre blomster på  £495 - flannels.com.
Her til efteråret og vinter er de frem overalt.. Og jeg er blevet helt forelsket i dem! Jeg har en som jeg bruger meget men jeg har tænkt mig at købe en mere.. De fås til alle typer! Det gør dog at det bliver lidt mere sporty. Du kan sætte det sammen med alt.. Lige fra skjorter til læderbukser!
Hvad syntes i om sweatshirt?
Husk at stil nogle spørgsmål i kommentar (som skal bruges til en ASK ME) i dette indlæg:
 http://fashioniskatrineslife.blogspot.dk/2013/09/farvel-sommer-goddag-efterar.html 
 

6 kommentarer:

  1. Fede udgave af dem!

    SvarSlet
  2. Jeg elsker sweashirts i det hele taget! Og jeg ville absolut intet have imod hvis alle sweatshirts på ovenstående billede var at finde i mit klædeskab! ;-)

    Kig endelig forbi min ret så nye blog:
    etglimtafminverden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to!!

      Det vil jeg gøre:)
      Knus Katrine

      Slet