søndag den 22. september 2013

1 TING - 2 MÅDE AT BRUGE DEN

 
Mit udgangspunkt i dag er kjolen i midten.
Den er fra H&M til £15 findes er: hm.com
 
Hverdag:
DR. MARTENS støvler: $186 farfetch.com
Jakke: $720 stylebop.com
Taske: £130 coggles.com
Hat: $20 uniqlo.com
Øreringe: 400 DKK maria-black.com
Pandora Ring: $770 bloomingdales.com
 
 
 
Fest:
Christian Louboutin stiletter: £395 net-a-porter.com
CHANEL taske: $4,495 fashionphile.com
Pandora Ring: $485 bloomingdales.com
Ørering: $225 barneys.com
Læbestift: $34 yslbeautyus.com
Halskæde: $29,000 bluenile.com
 
Jeg ved godt jeg er utrolig dårlig til at blogge ligefor tiden.. Og jeg undskylder mange gange!
Jeg har bare haft mange ting og jeg håber at I forstår.
Knus og kram Katrine

3 kommentarer:

  1. Du har en mega fed stil!! Kan vi få flere af de der outfit of the day ??<3

    SvarSlet
  2. Super fed og super godt lavet!!!!

    SvarSlet
  3. 1000 tak!
    Jeg vil meget gerne lave flere hvis i gerne vil have det :)

    SvarSlet