mandag den 19. august 2013

Tern-Musthave

 
Tern er et musthave har til efterår.. Det er overalt i de store modehuse. Også er jeg bare så forelsket i det!!

Rødternet skjorte $395 - lagarconne.com, sortternet nederdel $198 - aliceandolivia.com,
rødternet nederdel $50 - mango.com, blåternet kjole $268 - my-wardrobe.com,
lillaternet skjorte $49 $25 - woolrich.com, sort hvid top $8.80 - forever21.com
sortternet kjole $290 $116 - farfetch.com, bukser $26 $18 - hottopic.com,
sko  £300 £101 - asos.com, jakke  $406 $324 - farfetch.com.
Jeg er rigtig vild med begge nederdele!!
Hvad syntes i om tren??
Jeg elsker dem!
Knus Katrine


8 kommentarer:

  1. De bukser der er fede!! Og så de nedsat!! :O

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa de er super fede og det kunne da ikke være mere perfekt at de er nedsatte ;-)
      Knus Katrine

      Slet
  2. Jeg elsker ternet skjorter!!
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også fede og kan bruges på mange måder ;-)
      Knus Katrine <3

      Slet
  3. Jeg er in love med den der top

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker den også helt vildt!!
      Knus Katrine

      Slet
  4. Du er godt til at få det hele til at passer godt sammen!! Også selvom det ikke er de samme farver og sådan <3
    Knus Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det.. Det betyder meget!<3
      Knus Katrine

      Slet