søndag den 7. juli 2013

Little Nikki



Hej DEJLIGE læser!
Jeg undskylder mange gang for at jeg ikke blogger så meget men nu er sommeren enlig kommet!
Nå men har i hørt om Little Nikki?
Hun laver noget fedt musik efter min mening.. Det er meget anderledes end det jeg plejer at høre men jeg syntes det er så fedt de få nummer hun har lavet og så elsker jeg hendes tøjstil!
Jeg elsker bare generelt sangers tøjstil fra UK og U.S.A, fordi der så meget farve og gang i den!! 
 Det kunne fx Little Mix, Cher Lloyd, Rihanna..
Nyder I solen?
Tro mig det gør jeg!
Knus Katrine 

4 kommentarer:

  1. "Jeg elsker bare generelt sanges tøjstil fra UK og U.S.A, fordi der så meget farve og gang i den!!"
    Går alle dem i andre lande så kun i sort, hvid og grå??? Kender en HEL masse med en stil der er gang i og farve på! Fra fx: Danmark, Italien, Spanien, Rusland og Australien!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skriver ikke at de fra andre lande ikke har en fed og farverig stil, men jeg kan bare godt lide den stil. :)
      -Katrine

      Slet
  2. Hun synger dårligt

    SvarSlet