mandag den 8. juli 2013

Hjælp til dig med lysthår!

 
Hej Dejlige læser
Har du nogen steder i dit hår hvor det er lidt for mørkt end resten af håret?
Må du ikke få farvet dit hår?
Så er hjælpen her!!
Du tager en citron og skær den over. Bagefter presser du saften ud af den og gnider det ind i det hår der hvor du vil have det lidt lyser.. Jeg vil dog gøre det i hele den tot og ikke bare et sted!
Efter det skal du UD! For så er det solens tur.. Sæt dig i solen.
Ja og det var det.. Jeg har brugt det et par gange og jeg kan se det hjælpe på min hårfarve.. Men jeg ved dog ikke om det hjælper på din..
Var det noget i kunne finde på at prøve?
Knus Katrine
    


6 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt!! Det skal prøves med det samme!!<3 <3
    Knus Ida

    SvarSlet
  2. Nu har jeg prøvet det en milion gange og det virker ikke!!!!......

    SvarSlet
  3. PS.
    Hej Dejlige læser
    Har du nogen steder i dit hår hvor det er lidt for mørkt end resten af håret?
    Må du ikke få farvet dit hår?
    Så er hjælpen har(*her)!!
    Du tager en citron og skærer den over. Bagefter presser du saften ud af den og gnider det ind i det har(*hår) der hvor du vil have det lidt lyser.. Jeg vil dog gøre det i hele den tot og ikke bare et sted!
    Efter det skal du UD! For så er det solens tur.. Sæt dig i solen.
    Ja og det var det.. Jeg har brugt det et par gange og jeg kan se det hjælpe på min hårfarve.. Men jeg ved dog ikke om det hjælper på din..

    Fandt disse fejl (*) og det er altså nogle der går igen, ligsom at det enten hedder Lide eller Li´og ikke lig....

    HUSK at læs igenmen......

    SvarSlet
  4. Har prøvet det et par gange, men har aldrig kunne se virkningen - det har andre dog :)

    // Namao // http://namaostjerne.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne dog heller ikke love noget ;)

      Slet