torsdag den 31. januar 2013

My Lover

 Hejsa igen...
Ikke mode..!
Jeg syntes lig at i skal have dette af vide..
En af mine bedste venindes bedste ven, er han jeg kan lig...
Og hun siger også at han kan lig mig!?
Hun spugte  ham hvilken 5 ord jeg skulle beskrives med:
Sød, smuk, lille og lidt dum.....
Jeg er blondine og derfor mener han at jeg er blondinedum...!
Men han er heller ikke den skappeste kniv i skuffen..! 
Jeg er ikke den højste og han er en af de højste i hans klasse og derfor mener han at jeg er lille..! 
Men jeg er helt skut i ham...
 Katrine... I love you...!


2 kommentarer:

  1. Ej hvor sødt :) Hvad hedder han? :)
    Knuzz Anonym!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er for laaaaaaang tid side.. Og nu har jeg min dejlige kæreste som jeg elsker over alt på jorden!
      Knus Katrine

      Slet